soon alanya - från arkivet 2009

ja eftersom att jag saknar alanya rätt bra den här tiden så kommer det nog dyka upp lite inlägg från arkivet för 3 år sedan bara för att vi ska minnas det lite extra nu och det är ju svinkul att läsa om vad man gjorde där nere!

om en sisådär halv timme så ska vi åka å hämta upp mensur. pappa har hjälpt mej att stänga väskan, de gick precis, pust. men den väger fan mycket alltså, 26 kg! OHMAJ! Jag fattar inte hur detta ska gå?

pratade med hanna nyss och hon kommer ner en sväng å säger hejdå. *lipi lipi* haha, men de får gå bra hoppas jag. 

nerverna är på helspänn och de pirrar i hela kroppen, jag mår typ illa. 
nu ska jag visa pappa hur min blogg fungerar. 

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0