tiden springer iväg

ja bloggen har blivit lite lidande de senaste dagarna på grund av att det vart så mycket som hänt, vilket betyder att jag har ett liv utanför cybervärlden också :) men nu är jag tillbaka!

i tisdags hade vi kick off med jobbet, vi var ca 18 pers, helt fantastiskt! vi började med lite vin på vår härliga uteservering, sen blev vi indelade i lag och vi spelade kubb och djungelgolf! hade inte en aning om att det fanns en sådan bana i haverdal. häftigt! kan väl vara för att jag aldrig ens tagit mig så långt ner på parkeringen innan, på hela förra året (!) har ju inte ens satt min fot v
på golfbanan ens, men det gjordes i tisdags när vi spelade kubb.
efter detta så bjöds vi på hederliga lindbergs hamburgare och vit chokladpannacotta! helt gudomligt gott! det hela avslutades med frågesport!
hela kvällen avrundas till toppen helt enkelt!

igår blev det några timmar extra på jobbet eftersom en liga beställt middag, så jag vart inte hemma förrän midnatt! upp och jobba igen vid 8, trött tjej 86, japp!

alltså har jag inte träffat min sambo mycket denna veckan eftersom han har eftermiddags skiftet denna veckan!

så det är vad jag har pysslat med de närmsta dagarna men inte tar det slut där inte;
imon är det först jobb från 8, sen på kvällen blir det vin med tjejerna från jobbet, kommer bli så awsome! kommer försöka hinna blogga lite under kvällen så ni får se mina härliga arbetskamrater som gör det så roligt att gå till jobbet!

nu ska jag stänga mina små blå så jag får min välbehövliga skönhetssömn!

godnatt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0