ur arkivet 2009 - solning

mensur upptäckte idag att vi hade internet i lägenheten igen...wiihhoo!
yes, idag var de kanon väder så de blev grillning idag i typ två timmar. bara morotsolja men fan ingen färg för de! va är de för fel på mej fan? annat som är weird här är hur saker och ting försvinner. vi har fortfarande inte hittat mitt linne som försvann efter första kvällen. de är sjukt!

igår va en lyckad kväll..började med mat på picasso. gott. hanna jag ska hälsa tillbaka från simon. =) sen va de färd hemåt för förfest. senare kom anna mensur och anna från maten på queens med mensurs "svärföräldrar" som sagt. sen blev de lite queens för mej å emma, de andra stack till lambi, vi också sen efter en öl. träffade maria och jaana som kommit ner nu. kommer säkert stöta på dom på lambi ikväll också kan jag tänka mig. så ja, de blir visst utgång idag med. gymmet är fortfarande inte speciellt använt, men de kommer snart :)

dags för lite pics



josse fixar pastasallad


pose haha


ela och sandra





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0