vart tar tiden vägen?

började ännu tidigare på jobbet idag, trött som ett as, men det gick bra att köra ändå! piggnade till på vägen. det har regnat i stort sätt hela förmiddagen på jobbet, inte kul när det var tävling, men dom är tappra dessa golfare (kan inte för allt i världen förstå)
har vart hemma ett tag nu och jag är ledig torsdag fredag-ska bli såå skönt. M är också ledig, så för en gångs skull är vi lediga samtidigt, härligt? ja! vi har inga planer så vi tar dagarna som dom kommer, låter rätt skönt ändå.
inför min nästa lediga helg som är i början av juni så har jag redan saker inplanerade både fredag och lördag, men mer om det när det närmar sig, vilket det gör väldans fort nu för tiden tycker jag, vart tar tiden vägen?
jag är så sjuuukt sugen på godis/chips/choklad/cola aah you name it, men ska inte lägga mig nu, tredje dagen utan. ni skrattar säkert åt mig där på andra sidan skärmen, men det är mycket för mig ska jag tala om, det är jobbigt, men det ska gå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0