långhelg

ja nu är jag hemma från jobbet och jag har en långhelg framför mig, nämligen ledig imon, eller mellan två jobb eller vad man ska kalla det? 
 
så på måndag är det nya tag som gäller, fast på samma jobb, MEN jag blir anställd av Business Linc och har alltså idag jobbat sista dagen för Tranpenad bemanning! kan inte kännas bättre än såhär faktiskt! 6 månaders provanställning är det som gäller nu. sen får vi se vad det leder till :)
 
så det ska firas imorgon med fina vänner hemma hos mig med en vinkväll, åh va underbart mysigt detta ska bli! för visst måste man fira en sånhär nyhet??? 
 
 
såhär glad är jag just nu med tanke på att allt flyter på bra i mitt liv med jobbet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0