söndag igen

det känns som att jag har haft två söndagar denna helgen. gårdagen kändes också som en helg eftersom det inte hände mycket mer efter vår gekås tripp. 
ikväll står det fajitas på menyn, ska bli såå gott! sen blir det nog tv-mys med min Hanna, inte helt fel avslut på en långhelg va? 
 
imon börjar allvaret igen, fast på ett litet säkrare företag (enligt mig) jag gillar inte alls bemanningsföretag eller deras syn på arbetare, usch. har också hört att business linc har blivit uppköpt utav, CDON? berättar mer om detta imon när jag fått reda på mer utav cheferna, jag missade ju såklart mötet i fredags när jag var ledig. känns som jag allt är borta från jobbet när något viktigt kommer upp på eftermiddags mötet. ahja! 
 
nu ska jag hoppa in i duschen och testa mitt nya schampo&balsam från TIGI bed head. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0